Pepin peitto

Lukijat

3. kesäkuuta 2011

Ihan ensin täytyy hehkuttaa sitä, että oon ollut polttamatta jo 1,5 vuorokautta! Ei tää olekaan mahdoton tehtävä :)

Tänään tosiaan katseltiin veljen kanssa noita Taru sormusten herrasta-leffoja, mutta meillä oli nuo lyhentämättömät versiot ja herättiin niin myöhään, että katsotaan se viimeinen osa sitten ensi viikolla. Syy näiden leffojen katsomiseen oli tietenkin se, että sain juuri luettua sen kirjan vihdoin. Joskus teininä aloitin, mutta oli liian vaikeaselkoista ja lopetin kesken. Nytkin oli välillä vaikeaa tajuta kuka on kuka ja missä paikassa ollaan, mutta kun oli nähnyt nuo leffat, niin se auttoi. Vaikka oli niissä aika paljon erojakin...

Tämän päiväinen KYHäelmäni tai sen alku, on ollut kassi, mutta en nyt jostain syystä saa tänne kuvia tänään, joten esittelen sen myöhemmin... Nyt väsyttää niin, että pakko mennä kohta sänkyyn...

Huomenna lupaan kiertää teidän kaikkien blogit läpi ja kommentoida, nyt ei jaksa....

Hyvää yötä!

2 kommenttia:

  1. Millä konstilla olet noin hyvin pääsemässä tupakasta ? Tepsisköhän se minullakin ?

    VastaaPoista
  2. Sude: En mä tiedä, oon vaan nyt päättänyt, että tää oli tässä. Siis, kyllähän mä ajattelen sitä tupakkaa joka hetki, mutta ei mun tee yhtään mieli.. Luulen se, että vaatii vaan sen EI-sanan opettelemisen :)

    VastaaPoista

Sano pois vain! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...