Pepin peitto

Lukijat

19. huhtikuuta 2011

Tunnustus

En ollut ihan uskoa silmiäni, kun luin Aulin kommentin, että hänellä on minulle jotain blogissaan... Täytyy myöntää, että hieman jo osasin aavistaa, mistä on kyse, mutta silti tuntui hyvältä todeta se todeksi...
Ensimmäinen blogitunnustukseni!!! Kiitos Auli kovasti, tämä lämmitti mieltä :)



Tehtäväni on nyt siis julkaista 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa ja kertoa niistä. Hmm... Mitäköhän täältä koneelta löytyy...? ;)


1. Tässä kuvassa pojat juoksevat minua karkuun ;) Kuva on otettu Suomenlinnassa kesällä 2009 ja siellä on noita tunneleita, joissa on kiva leikkiä.. Niin... Minäkin siis innostuin leikkimään ja varmasti monella ulkopuolisella katsojalla oli hauskaa seurata meitä.. Pojat juoksi piiloon, minä kiersin ovelasti toista kautta ja kuvasin heitä salaa videokameralla :) Tämä on tilanne siitä kun pojat tajusi, että minä olen tuolla tunnelin toisessa päässä ja eikun menoksi taas! Leikkiminen on hauskaa :)

2. Tässä on nuorempi pojista. Kuva otettu kesällä 2009 (tämäkin) ja tässä on niin rento kesämeininki, paljaat varpaat, lippalakki ja Aku Ankka ;) Eipä siitä sen enempää voi kertoa.. Toivotaan, että ensi kesä on samanlainen hellekesä...

3. Tässä on aika järkyttyneen näköinen pikkuneitini ;) Alkujärkytyksestä selvittyään meidän neidistä on tullut varsinainen vesipeto, rakastaa sukeltaa eikä kaihda kylmääkään vettä. Ihan pienestä asti on toki totutellut veteen, ensin näin kylpyjen merkeissä ja jo kolmen kuukauden iästä vauvauinnissa. 

4. Tasavertaisuuden nimessä piti kaivaa vielä kuva vanhemmasta pojastakin.. Tässä kuvassa siis poikani vihreässä takissa ja veljeni taustalla. Kuvan tarina onkin sitten aika mielenkiintoinen.. Tai vähintäänkin hullu =)
Kesäkuu 2010, aurinko paistoi ja ajattelimme lähteä ihan huvikseen kalastamaan mattolaiturille. No, ajatus oli ihan kiva, mutta rantaan päästyämme huomasimme, että tuuli oli yltynyt aika kovaksi. Ja matoja löysimme tasan kaksi. Mutta kun on hommaan ryhdytty, niin se pitää viedä loppuun asti... Ja kyllä me kai pari tuntia kestettiin tuota myrskyä, sitten täytyi antaa periksi kun madotkin meni parempiin suihin, eikä kaloja saatu rannalle asti.. Hauskaa silti oli =)


5. Tämä kuva on otettu 1985, joten hypättiin hieman taaksepäin... Minä sinisessä paidassa sekä siskoni ja veljeni. Luulenpa, että on kyseessä lauantai-ilta ja saunasta ollaan tultu ja siinä sitten katsellaan jotain Napakymppiä tms. (oikeasti en tiedä mitä katsellaan, tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen) :)


Olisihan näihin voinut enemmänkin tarinaa kehittää, mutta jätetään jotain ensi kertaankin :)

Tunnustuksen lähetän eteenpäin Mayo:lle, Matleenalle ja Aavalle, koska he ovat ensimmäisiä joihin olen täällä blogimaailmassa törmännyt ja tutustunutkin hieman :)
Mukavaa iltaa!

4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Hyvää viikonjatkoa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Ihania varmasti muistorikkaita kuvia! Pidän erityisesti kuvasta, jossa poikasi lukee Akua. Se on tosi kesäkuva!

    VastaaPoista
  3. Kiitos tunnustuksesta! :) Kiva oli katsella sinun kuvia ja lukea tarinaa niistä. Saapa nähdä mitä minä saan aikaan haasteesi parissa, mutta ensin minä parantelen itseäni tästä kamalasta flunssasta, joka on piinannut minua pahasti kuluneella viikolla.

    VastaaPoista
  4. Onnea tunnustuksesta! Ja kiitos kun muistit minua. :) Nyt käyn vihdoin penkomahan kuva-arkistojani minäkin. Aurinkoista maanantaita!

    VastaaPoista

Sano pois vain! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...