Pepin peitto

Lukijat

24. tammikuuta 2011

Väliaikatiedote

Ajattelin nyt kirjoitella tänne, että ette luule minun kokonaan hävinneen =)

Eilen olin kyläilemässä äitini luona. Äiti oli tehnyt hyvää peruna-bataattimuussia ja broilerikastiketta, jota sitten söimme. Sitten otimme käsityöt esiin ja tein siinä rupatellessa yhden pannulapun, josta laitan kuvan tänne myöhemmin. Pannulappu lähti uuteen kotiin äitini naapuriin =)
Pengoimme vielä äitini kirppislaatikoita ja sain sieltä kotiin tuotavaksi Arabian lautasia (mummon vanhoja), hieman huonokuntoisia, joista ei kirppiksellä saisi paljoakaan, mutta minulla säilyvät sitten muistona.

Tänään olen menossa ostoksille veljeni kanssa ja sen jälkeen kyläilemme siskoni luona. Siskolla on uusi koiranpentu ;o) Siitä sitten myöhemmin...

Tässä eräänä päivänä aloin kutomaan junasukkia, mutta minun ohjeestani taisi puuttua jotakin kun tuli aivan omituisen näköiset, joten täytyy kaivaa ohje uudestaan jostain ja yrittää uudelleen. Kerron siitäkin myöhemmin, miten etenee...

Mutta sain minä tehtyä tällaisen tässä yksi päivä:
Elikkäs, tuollainen pitsireunainen kauluri tuli väännettyä ja taaskin liian pieni tytölleni ja syykin selvisi myöhemmin kun tarkastelin ohjetta, minulla oli kaksi numeroa liian pienet puikot... joten täytyy keksiä uusi kohde sillekin...

Käsityöt ovat siis jollain tapaa viime aikoina epäonnistuneet ja täytyykin varmaan taas alkaa neulomaan vaan tavallisia villasukkia... Tai sitten ehkä perehtyä ohjeisiin paremmin ;)

Salainen neuleystäväparit jaetaan pian, jännityksellä odotan omaa paria ja kierroksen alkamista :)

Mukavaa viikonalkua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano pois vain! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...