Pepin peitto

Lukijat

17. lokakuuta 2015

Lankamonsterin paluu :)



Jep, nyt se on päätetty, aion jatkaa tätä blogia!

Koska olen taas ollut tuottoisa käsitöiden saralla, en näe mitään syytä miksi en laittaisi niitä tänne näytille. Olen tässä vuosien aikana monesti käynyt täällä muistelemassa: "ai, tuollaistakin on tullut tehtyä!" tai "miksi mä tuollaisista jutuista oon puhunu, ihan tylsää.." :D Ja tottakai on aina hienoa jos näistä postauksista on jollekin muullekin iloa :)

Koska mulla on nyt kuitenkin paljon muutakin projektia, mm. lastenkirjan kirjoittaminen, toinen blogini, oman terveyden hoitaminen jne., olen päättänyt että tästä lähtien en löpise tänne turhia vaan julkaisen vain kuvia ja välttämättömiä tietoja käsitöistäni. Aina olen tottakai valmis vastaamaan kysymyksiin ja kommentteja tietenkin luen mielelläni :)

Näillä siis mennään tässä ajassa, katsotaan jos tilanne joskus muuttuu mutta ei mietitä sitä nyt!

Kuvasin juuri viimeisen kuukauden aikana valmiiksi saadut käsityöni, joten aloitetaan niillä.

pikkupipo noin 1-vuotiaalle
pötkyläpipo joka oli aivan liian iso mallille, ohje täältä
perussukat 7 veikasta

jämälankasukat 

raitapipo
miesten kirjoneulesukat, en muista mistä katsoin mallia kuviointiin
lapaset eri värisillä peukuilla :)
siivousrättejä: sininen Novita bambua, vihreä Novita Olivia (70% bambua, 30% puuvillaa), ohje täältä
raitalapaset jämistä
kirjoneulelapaset, ohje täältä
Masa Pallopää päätyi kuvauskaveriksi tällä kertaa, otin sen mukaan viime kesänä Lontoosta :)

2 kommenttia:

Sano pois vain! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...