Pepin peitto

Lukijat

2. syyskuuta 2011

Punainen kirppispäivä

Käytiinkin tänään oikein kunnon kirppiskierroksella äitylin kanssa, kolme tuntia saatiin aikaa kulumaan :) Ja olen kyllä tosi tyytyväinen ostoksiin! Ja totesin kotona, että tänään taisi olla tällainen punainen päivä! ;)

Ensin löysin pöytäliinan keittiöön:


Sitten löytyi verhot, jotka tosin taitavat muuttaa muotoaan jossain vaiheessa:

Ihana vanha vispilä:


Aarikan purkki (ennestään minulla on jo sininen):


Sitten löysin tämän Papparaisen (aikaisemmin olen ostanut tuon Mummelin):


Ja Pojulle ostin vihdoin tämän käärmeen jota olen himoinnut jo pitkään, nyt osui hinta kohdilleen :)


Halvalla sain näitä pakastusrasioita :)


Puikot, stoppareita ja metallirenkaita...


Poikien kanssa taas pitkästä aikaa koko viikonloppu, luvassa varmaankin kätköilyä ja leppoisaa yhdessäoloa :) Mukavaa viikonloppua teillekin!!


5 kommenttia:

  1. Heinoja löytöjä olet tehnyt!

    VastaaPoista
  2. Satoisa kirppisreissu näyttää olleen, viikonloppuja.

    VastaaPoista
  3. No eipä mennyt hukkaan sekään kolme tuntinen, hyviä löytöjä olet tehnyt :)

    VastaaPoista
  4. Todellakin oli punainen reissu! No, punainen on minun lempivärini, joten mielestäni erittäin onnistuneet ostokset!
    Mukavaa viikonloppua vesseleiden kanssa!

    VastaaPoista
  5. Ihanaa viikonloppua,toivottelee romulyyli-riitta.

    VastaaPoista

Sano pois vain! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...